Bertabahlah... ☺

By Mizz Coki - April 20, 2017


Bukan senang bila jadi 'retis'. 😜 Peringatan buat korang yang add makcik2 korang yg kaki kepo dlm FB.  Topik aku resigned keje gomen adalah isu terhangat skrg. ☮

Beb, rezeki Tuhan sgt luas tak terjangkau.  Kalau korang penyibuk sgt dan suka bergosip psl anak org, bwk2 la bertaubat.  Balik dari gereja, pegi minum kopi pastu mengumpat psl org.

Sudah2lah tu.  Aku tak menganggur pun.  Terima kasih atas umpatan makcik2 ku semua.  Aku sebenarnya dah dpt kerja jauh lebih baik dari keja aku dulu.

Aku ampunkan kalian semua.  Tuhan lebih berhak utk memberi ganjaran Nya kpd kamu.
Oklah, menaip terkedek2 update blog guna hp, atas katil lak tu.  Till next entry... Sila jaga tepi kain sendiri, jgn sibuk nak selak kain org padahal kain sendiri koyak kat bont*t haha.

Cheers! 💖

  • Share:

You Might Also Like

0 ulasan