Merry Christmas dari Mizz Coki!

By Mizz Coki - Februari 07, 2016


Ho Ho Ho!

Merry Christmas saya ucapkan untuk kawan-kawan pembaca yang merayakannya.  Tahun ni kami cuma beraya ke rumah Mak dan adik Mizz Coki ye... Sorry lah, tak larat nak buat persiapan sebab masing-masing sibuk kaedahnya.

Kebetulan pada 24 Disember, Mizz Coki kena viral fever, kesian banget.. Demam terkejut sebab dah bertemu kembali dengan orang yang dicari selama ni kut?

Heeepppppppp.. takleh komen lelebih ye.... RAHSIA,. ahahahaha....

Anyway, macam malas je entri kali ni kan?  

MERRY CHRISTMAS AND HAPPY NEW YEAR 2016 MY BELOVED READERS.

xoxo,
Mizz Coki

  • Share:

You Might Also Like

0 ulasan