CATATAN 16 MAC 2015

By Mizz Coki - Mac 17, 2015


Yang dihadap 5 hari seminggu.  8:30 pagi - 5:30 petang.
Salam sejahtera,

Minggu ini seperti biasa.  Tapi ada istimewanya pada tanggal 18 ini.  Hmmm.. nantilah kita story lagi.  Nampak gayanya rentak 2015 ni ada lain macam.  Lebih tenang, teratur.. takde terasa membebankan.  Mungkin dek kerana pengurusan masa yang lebih terancang?  Tidur tetap sama polanya.  Saya masih mengekalkan in between 12 hingga 1230 tengah malam.  Tak naklah macam dulu-dulu.  

Yang pasti, pagi-pagi harus sarapan. Kalau tak sarapan saya akan mengantuk seawal jam 9 pagi.  Percayalah. haha!

Cuci mata dulu kawan-kawan.  Saya tak suka ikan bilis besar sangat.  Yang lain saya baham.

Hmm.. nampaknya ringkas je update kali ini.  Sekadar singgah sekejap. Harap anda semua sihat-sihat lah hendaknya, cuaca yang tak menentu sekarang... ramai yang jatuh sakit.  Ingat, air kosong minum berliter, Vitamin C dan buah-buahan jangan kurang.  Bagi yang merokok tu kena tingkatkan dos Vitamin C sebab badan uols cepat panas dari badan orang yang tak merokok.  Percayalah....

Orait, nanti saya kembali lagi.. take care!

xoxo, Mizz Coki

  • Share:

You Might Also Like

0 ulasan