Bangga Tayang Isteri Kat Orang

By Mizz Coki - April 22, 2013

Suami mana tak bangga kalau isteri cantik.  Nak nak wajah dan badan persis Lisa Surihani ke, Erra Fazira ke, Fasha Sandha ke.... suami mana tak bangga tayang bini sampai orang kiri kanan kepala berpusing 180 darjah.

Ni kalau dah tahu isteri kamu katik dan bonsai,
Selulit peha nampak,
Cutting badan macam Rosmah Mansor,
Pakai skirt mini sampai nampak garisan dan warna seluar dalam
Itu menjaja bini namanya

Pastu duduk pun rapat-rapat, ala-ala romantik,
Udahla tua ganyut, sekor-sekor rambut dah tumbuh uban lite lite.
Bercakap pun bukan main berbisik-bisik kat telinga
Macam budak Tingkatan 3 baru nak belajar bercinta!
Sangat buruk view itu.

"Sudah-sudahlah tu.. sejuk kang Nasik Lemak tu... sebook je tengok orang"..... 

eh eh.. OK , dah dah.. Laki ku dah tegur tu. huhu...


xoxo, 
Mizz Coki

  • Share:

You Might Also Like

0 ulasan