Limau Kasturi Kitar Semula. Yuxxx!

By Mizz Coki - Mac 22, 2013


Pagi ni tetiba hubby nak breakfast Laksa S'wak.   So kiterang pegi ke tempat biasa.  Sampai je mangkuk laksa, baru member nak perah limau tetiba buat muka kejung! Hubby tunjuk kat I rupa bentuk limau kasturi yang dah habis isi nya.  Tah dari mangkuk sapa derang amik limau tu, eeewwww bekas perahan orang lain.  Ini lah masalahnya, pagi-pagi dah buat hal, ditambah pulak dengan kelaparan.  Cepat-cepat hubby angkat lepas tu pergi mintak limau kasturi yang baru dipotong. EEEEiiiii.. tak baik buat orang macam tu tau.  Nasib baik hubby jenis penyabar (sedikit), if I yang kena siap ada yang kena kumbahan mangkuk laksa!  *garang*    


xoxo, Mizz Coki

  • Share:

You Might Also Like

0 ulasan