Nuts Brittles.

By Mizz Coki - Januari 21, 2013

Review kudapan lagi.  Kali ni nak try Nuts Brittles la pulak. Kacang brittles ni ala2 beepang kacang tu, taktaulah korang pernah try beepang kacang ke tak.  Tapi sumpah, yang ni pun tak kurang hebatnya dengan Min Peanut Candy yang I try aritu.  

Tengok gambar pun dah terliur haha.


Dah namapun brittles kekacang sudah semestinya sarat dengan kekacangannya.  Pumpkin seeds (biji labu), sunflower seeds (kuaci), black sesame (bijan hitam) dan badam (almond).  Masih terasa mengunyah kekacang ni masa buat entri adoi...seksa sungguh.  

I beli dua botol.  Tak sampai 3 hari dikerjakan kami anak-beranak.  Sedap sungguh mengunyah sambil surf internet. Dan jangan lupa, suami dan anak serta satu mug Milo panas.  Jangan melantak sesorang, tak berkat tau. Benda baik kena kongsi ramai-ramai.   Haha.

xoxo,
Lets Go Crunchy!



  • Share:

You Might Also Like

1 ulasan