Kim Kardashian is Pregnant, Dah Bunting Daaaa....

By Mizz Coki - Januari 02, 2013

Entri pertama di tahun baru.  Bukak je internet terus nampak berita ni.  Kim K dah bunting wooohoooooo... Sukahatilah derang nak preggy ke apa kan.. mat salleh.. bukannya depa kisah pon kalau pregnant tanpa nikah.


Nampak?  Kau nampak betapa kejamnya dunia internet tanpa batas sampai sanggup derang buat poll.  Siap undi lagi sama ada Kim-Kanye dapat menjadi ibu bapa yang baik.  Hahaha.

"Hmmm.. Kim, lu rasa kulit anak kita nanti ikut lu atau mendung macam gua?  Takpon macam chocolate shake gitu?"....
[Perasan tak korang, rupa Kim dalam gambar kat atas dah macam gadis kulit hitam? FYI, she's Armenian.]


xoxo,
Boleh pandang2, tak boleh pegang2!



  • Share:

You Might Also Like

1 ulasan