Zalora Datang Lagi! Betul-Betul Ketagih

By Mizz Coki - Oktober 18, 2012

Memang betullah kalau menjadi perempuan.  Tak sempat nak shopping hujung minggu, di hujung talian pun boleh buat 'retail therapy'.  Haha.  OK, another two pairs dari Zalora [dot] com.  Lepas ni break kejap, takut hubby marah, derhaka tau!  Remember my firstly purchased flats? KLIK SINI.

Hitam pekat, ada motive kat depan siap ada ribbon.

Auummmm!  Motive singa lapar. Eh? Harimau Bintang lah, so Leopardy!!

Selain daripada itu, sempat jugak purchased eyeliner dan syampu dari Korea.  Lucu arr macam takde benda lain nak di-order betul-betul membazir duit hubby kata.  Helo?  Tak membazir OK?  Kita pakai semuaaaa tu. So tak membazir la kan isu nya di sini.  OK.  Stop dulu dengan Zalora.  Tengah scrolling Lazada [dot] com pulak dah sekarang.

Zalora, aku dulu dengar cita orang sana sini.  Google sana sini orang kata Zalora tipu.  OK, takpe.  I gave them a trial.  They passed!  Tunggu cerita Lazada in the next entry!

  • Share:

You Might Also Like

2 ulasan