All Husbands in this World Ada Perangai Mangkuk Camni Ke?

By Mizz Coki - Oktober 14, 2012

Suka blogwalking.  Suka sebab dapat baca macam-macam cerita dari seluruh pelusuk dunia.  Tak terkecuali kisah yang satu ni.  Sebenarnya kisah basi tahun 2010 dulu.  Tuan punya badan pun dah cerai dengan husband dia baru baru ini.  Baca dulu petikan blog ini:

This evening,I received a very long message thru Facebook(he is not in my friendlist by the way).Tapi pelik,dalam facebook account dia ada few friends.Profile photo pun pakai picture 'Edward Cullen'.Under account 'Lovely Father'. ''Assalammualaikum Puan Stephanie..Recently,I came across your Blog and FB.And I saw u once in KLCC with your lucky husband and hansome Ryan.What can I say is..'wow!All men are dying for u!Your face are beautiful,fashionable,voluptious body and sexy even dalam T-shirt!Okay,let me introduce myself.Im a married guy,ada anak...Actually saya dah lama memerhatikan awak since terjumpayour blog add dari blog isteri saya..I love reading your blogs,enjoy viewing at your photos..U really had a beautiful life..Jeles saya..Entah kenapa.Mungkin isteri saya tidak seperti awak.Dia biasa saja..Yelah,mungkin lelaki seperti saya memang tidak layak untuk memiliki isteri seperti awak.. Sejak melahirkan anak kami,dia berbadan agak gempal..perut memboyot.Tetapi apa kan daya,dia isteri saya kan.Cuma,saya sudah tidak berselera dengan dia..Setiap kali bersama,saya terbayangkan wanita lain.Sebab,kalau saya bersama denganya,saya rasa macam...lawak,mahu ketawa!Position agak susah sebab badan dia yang gempal,perut dia bergoyang-goyang,banyak sangat selulit,rupa dia macam kelakar..Tidak menaikkan nafsu saya langsung..Hanya sekadar untuk saya sebagai lelaki melepaskan nafsu..Apatah lagi bahagian bawah dia longgar .. Menurut pakar,wanita berbadan gempal bawah agak longgar berbanding wanita seperti awak..tidak gempal tidak kurus..Apatah lagi,when I met you in person,wajah awak yang cantik,bahagian dada dan punggung awak adalah penambah selera semua lelaki.Isteri saya?Apa saya perlu buat?Saya tiada selera langsung..Kadang kadang saya fikir,masturbate lebih memuaskan.Kalau saya tiada anak,pasti saya sudah menceraikannya..Kadang-kadang malu nak memperkenalkan dia sebagai isteri saya pada kawan-kawan.Apakan daya...Apa yang membuatkan saya lihat pada isteri saya,dia terlalu mengongkong saya,pemarah,tidak pandai bergaya,tidak expert bab-bab memuaskan nafsu saya sebagai suami dan tidak cantik. Sebelum berkahwin dulu saya selalu mengimpikan wanita yang cantik,bergaya walau dah beranak dijadikan isteri.Tambahan pula,dia terlalu mengharapkan saya.Sekarang ni,saya seolah-olah berserah dan kesunyian.Kadang-kadang di ofis,saya selesa berborak dengan wanita yang cantik,bergaya,bijak dan bekerjaya seperti awak..Kadang-kadang juga saya terpaksa menipu isteri saya,meeting tetapi dating..Saya tahu saya berdosa tetapi..dia tidak menjaga nafsu saya..Selama ini saya cuma mendiamkan diri dan cakap macam-macam untuk menjaga hati dia.Takkanlah saya nak cakap dia buruk/kurang menarik?Tak cinta dia?Main tak sedap?Saya tertekan.Tolong jangan sebarkan mesej saya k.Ini hanya luahan hati saya.Thanks''
Sumber cerita : DI SINI

Amboi amboi amboi.....sakit ati sungguh aku membaca email jantan miang ni.  Kalau nak sangat isteri yang halal dan sah berbadan supermodel, cuba usahakan sikit!  Zaman moden sekarang, isteri cantik pun kalau suami dah gatal tetap gatal OK?  Suami hodoh? Perempuan sekarang tak memandang hodoh atau hensemnya laki kamu.  Muka macam beruang matahari tapi kalau poket tebal duit berkepuk-kepuk pun perempuan tetap sangkut.  Nak-nak jenis mintak sponsor dan sekarang pompuan2 muda lah yang maintenance tinggi.  Duit gaji mana cukup kan kalau jenis tiap2 minggu siang shopping malam clubbing.  Nak tak nak terpaksa carik jantan yang dapat menanggung.  Tak kisahlah datuk orang ke bapak orang ke. I'm speaking based on experience.  Mana yang berlaku kat saudara sendiri dan kawan rapat.  *mengurut dada..*

Makanan ringan kegemaran sekarang ini.  Ada yang disapu kat perut, ditelan, diminum.  Ada yang dibeli, ada  yang di sponsor wah siap jadi duta tidak rasmi produk pelansingan pulak dah. 

Nah. Hambik kau. Sorry ye chenal, gambo gel Kelapa Dara kamu aku tak sempat nak enteprem.  Kalau lepas 3 bulan aku tak kurus-kurus jugak, aku nekad pegi spital pergi kecikkan usus.  Aku nekad.  Pedulik apalah kamu nak kata apa, ada aku kesahhhhhh???? Hahahaahaha... *gelak pontianak.

Sori kalau cabul sikit tengah malam ni.  Biasalah perut lapar kan. Hakakakaka....

  • Share:

You Might Also Like

1 ulasan