Servis Pos Malaysia Sucks dan Mengecewakan

By Mizz Coki - Julai 24, 2012



Terdetik hati nak lepas geram di sini.  Ye, aku tengah tak puas hati sesangat dengan perkhidmatan Pos Malaysia  yang tak serupa bikin. Bayangkan pos ekspress aku yang amik masa 7 hari bekerja tetiba je kali ni boleh tak sampai-sampai lagi sejak 10 Julai yang lepas?

Kesian kat customer yang dok menunggu dahler aku mengejor minggu ni orang terima gaji nak bayar baju dan handbag yang derang order.  Geram giler.  Eeeeiii.. kalau Pos M'sia ni sekeping kertas lama dah aku masukkan dalam paper shredder.

Nasib baiklah supplier aku baik hati dan simpati dengan nasib aku.  Aku siap bagitau dia suruh mintak ganti balik barang-barang aku tu dengan Pos M'sia.  Tak duli jugak.  Kadang-kadang aku rasa macam nak sokong je company yang buat courier service macam TNT, Fedex, DHL, Kangaroo, ABX semua tu.  Biar padan takde sapa sudi pergi guna khidmat Pos M'sia ni.

Orang tengah marah ni tau.






  • Share:

You Might Also Like

2 ulasan