OK. Another Update, Another Day

By Mizz Coki - Mei 06, 2012

Salam 1Malaysia...
Bersopan sungguh *atur simpuh di lantai* nampaknya nak mulakan entri hari ni.
Pagi Sabtu ye, sekarang dah pukul 1:54 pagi.

Takde apa2 yang spesel nak diceritakan.
Kehidupan macam bebiasa je...
Ye, memang aku bercuti panjang dari 27 April sampai 2 Mei dan lihatlah betapa kelam-kabutnya dunia bila dah kembali ke kantor.

Memang tak sah meja ni kalau tak berterabur.
Cermin dan losen tangan harus ada sebab tu adalah 'nyawa' kedua.
Haha.


Nasi Goreng dan Telo Mata.
Wonder why peeps are calling this telomata.
Telur Goreng Ori lagi sedap di telinga.
Telur Goreng Pecah tu untuk dadar kan?
Hubby tak suke telo kunen tu.
Kalau dapat kan mesti dia campak kat pinggan aku.
Yang gemok nye aku, dia sedaplah makan putih telo tu je.
Bijak laki aku ni.

Motif gambar ni keluar balik?
Gambar recycle.
Sebab bila tension buat kerja mesti perut cepat lapar.
Macam kereta kehabisan minyak, tangki ternganga tunggu petrol diisi.
Alasan la tu. 
Cakap jelah yang kamu tu memang pembersih vakum berkuasa tinggi.

Lepas makan mesti menyesal nak bertaubat.
Benci aku tengok gambar ni.
Feeling2 comel posing tepi sketch tu.
Pipi makin kembong.
Petanda makin gemok.


Sesal dahulu kuat makan, sesal kemudian baru insaf nak naik mesin.



p/s:  Terbatuk *hukk hukk* bila tengok Buffered Earning ada 4 ketul semuanya *uhukk uhukk kuff* batuk lagi.

  • Share:

You Might Also Like

3 ulasan