Menjaja Diri di Media Massa

By Mizz Coki - Mei 21, 2012



Maaflah.
Aku memang laser.
Memang patut pun aku melaserkan iklan macam ni.
Kamu berani nak dedahkan kisah dalam kelambu, atas katil kat majalah?  Perlu ke nak cerita?  Tak pasal2 ko pegi canang kat orang yang kamu sebenarnya adalah LEMAH tanpa Jus Penawar.
So bila kamu lemah secara tidak langsung kamu dah iklankan yang laki kamu sungguh kuat syahwat.  
Dan akan berbarislah anak-anak dara dan mak dara menunggu di luar sana.
Nak-nak lagi kalau laki kamu tu berpoket tebal.
Kamu jugak yang rugi sebab kena kongsi dengan perempuan lain.





Masih ingatkah kalian dengan iklan ini?
Aku melopong bila tengok dalam majalah apa ye dulu-dulu, Mastika ke ape ke... Yang ni tak bole blah.
Kamu masuk je BLOG DAZELM'N ni.
Sapa lemah syahwat semangat sila jangan tengok.
Bini dia siap sukat ukur boboi laki dia sama besar dengan lengan si isteri.
Marketing terbaik punya!

Tak semua benda boleh dikongsi secara terbuka dan umum.
Mungkin kamu boleh kata aku kolot.
Tapi ini hakikat.
Aku tak anggap ini taboo kerana sex education sekarang pun cikgu2 dah ajarkan kat sekolah.
Cuma, yang perempuan tu tak pasal2 kena cop menjaja sebab pelach* je yang dah barai nak cari Encik Zakar-ia besar supaya ada 'kick' bila bersenggama.
Betul tak????
Pada masa yang sama kamu bukak aib suami kamu depan orang.
Tak berdosa ke namanya tu?
Betul2 mengeksploitasi perempuan dalam kes ini.

Kalau kamu tak setuju jugak dengan apa yang aku merepek kan ni.
Kamu amik henpon, amik gambar tutt laki kamu dan letak kat Facebook.
Ada berani???

"errr.. eekkk dia lari pulak, eeeeii nakal nye 'Boboi' abang ni.  Siap kamu malam nanti..."




  • Share:

You Might Also Like

5 ulasan