Hadiah dari Kawan Se-Ofis (18SX, 7XL)

By Mizz Coki - Mei 25, 2012

2 minggu lepas, my colleague pergi makan angin ke Holland.
2 dalam 1 katanya, melawat adiknya kat sana dan sekaligus jalan-jalan.
Satu ofis tau aku suka kumpul keychain satu dunia.
Yelah, nak melancong jauh-jauh bukannya mampu pon.
Takat KL je lah paling jauh huhuuuu...

Well, enough said.
Comel tak keychain kasut Belanda, terompah ke apa ni ..aarrrr..
Sila tengok sendiri.

Terompah cinonet diperbuat dari porselin.
Comel kan?
Terus gantung kat wall of fame of my key chains!

Tunggu dulu.
Dan satu ofis jugak tau yang aku ni jenis minah tiga suku.
Kawan aku ni siap belikan aku something.
Very kinky.
Very the I tell you!

Nak tengok?
......

Dah sedia?????

.......


















NAH!!
AMIK KO SIZE GAJAH BETINA.
aku rasa dah macam 7XL dah ni hahahaha.
KO MAMPU LETAK ATAS MEJA MACAM NI???

Terima kasih my friend.
Malam ni Malam Jumaat.
Nak tutup lampu dah.

"Darliiiiiingg.... yuhuuuuuuuuuuuuu..."

  • Share:

You Might Also Like

6 ulasan