Pertunangan Irma Hasmie

By Mizz Coki - Mac 25, 2012

Yeahhh!
Pelakon Irma Hasmie yang sweet tu dah bertunang dengan anak Datuk.
Huimakkk..diam diam ko Irma.
Kalau dah jodoh kannn.... tak ke mana pun perginya.


Cantik kan hantaran derang?

Bercakap tentang hantaran, korang jangan tak tau.  
Kat Sarawak ni (aku tak taulah kalau kat daerah lain..) hantaran bukan calang-calang tau. 
My ex colleague dulu bertunang, dulang dia dalam 30 ke macam tu.  
Memang penuh ruang tamu.  
Yang bestnya hantaran tu semua hadiah dari mak sedara, kazen mazen, nenek etc etc.

Kalah artis!!



- Jutaan tahniah kepada Irma Hasmie dan pasangannya, Reza Syah Azmeer Datuk Mohd Redzuan, yang telah selamat bertunang hari ini .. ^__^
Sumber Rujukan: Gambar Majlis Pertunangan Irma Hasmie | Anastasyea Blog  


  • Share:

You Might Also Like

0 ulasan