Bronchial Asthma + Batuk = Sakit!

By Mizz Coki - Mac 01, 2012

Arrggghhh!!
Sakit OK.
Takde mood sungguh.
Punyalah dah planned semalam nak pergi dinner kat Sanga Sushi, Padungan.  
Lupa nak bagitau, semalam 29 Feb 2012, genap 12 tahun kita dah kahwin.
Tahun lompat OK? 
Haruslah istimewa sebab 1 kali dalam 4 tahun.
Ini memang sah kena jangkit dengan hubby.
Aku paling tak suka kalu batuk sebab asal batuk je mesti wheezing (bunyi nafas macam kucing tu...).
Sakit dada tau.
Memang bernasib baik kalau kerja kat hospital, selain mendapat MC free kiterang boleh mintak ubat sekali.
Boss kecik bagi ubat sirap batuk, inhaler asma dan ubat demam sekali.
Ini jenis kuat punya, boleh menyebabkan mengantuk.
Jahanamla sofa boss lepas ni, dia sekarang dalam perjalanan ke Czechoslovakia tapi P.A dia pulak sedap berdengkur atas sofa.


Ini ha, kalau korang tak tau cemana nak tiup trompet (kata laki hakula..) ada panduan dalam YouTube ni.
Bestla YouTube kan? 
Semua tutorial ada.
Dari menjahit tangan sampai sedut inhaler.
Jangan besok-besok letak cara buat anak, naya!





OK, statement kekwat sikit.
Aku taktau kalau ubat kali ni berjaya menyebabkan aku ngantuk.
Bulan lepas, aku dok 3 jam melangut depan PC lepas makan ubat.
Sekelumit pun aku tak rasa nak menguap apa lagi mengantuk.


Hahaha..... apekah???

  • Share:

You Might Also Like

3 ulasan