Wajah Baru Blog Mizz Coki - Sentuhan Chu Majorflava!

By Mizz Coki - Februari 27, 2012

Perasan tak blog aku dah berwajah baru?
Terima kasih kepada Chu Majorflava yang sudi menyiapkan order aku yang belum berbayar lagi ni.
Hahaha..
Esok ye Chu?
Hubby sakit arini aku pun ikut tak turun kerja sekali.
Nak extra rehat......



Ini adalah untuk blog nan satu ni.
Comel kan?
Chu ni memang bijak dalam memahami customer.
Dia pergi ke albums dalam FB aku dan tengok macam mana personaliti aku.
So this is what I get.


Tak lupa jugak untuk blog kraf ku.
Sangat comel!
Memang berbaloi la sebab harga pun berpatutan.
Masa dia buat pun sekejap je walaupun Chu pada mulanya suruh aku bersabar menunggu.
Chu, aku pernah suruh orang lain buat tapi dah sebulan takde jawapan aku cancel aje.
Mahal pun ye gak.
Untuk semua designs di atas, aku kena bayar RM30 sahaja.
So now tell me, murah ke tidak?

Thanks to Chu!



  • Share:

You Might Also Like

5 ulasan