Minggu Yang Mem-Busy kan OK?

By Mizz Coki - November 11, 2011

Oh, takleh marah dan mengeluh.

Rezeki jangan ditolak.
Musuh pulak jangan diskodeng.

Penatlah dik non.
Bulan ni ahkak dapat banyak order taw.
Statement bongkak sikit.
Tuhan tak suka taw.
Eleeeeehh macamlah ko itu seorang Idda Melissa? Hahaha....

Sus tengah gegeh menggonteng felt.  Klik blog dia:  www.cutieyfelt.blogspot.com

Memang seronok kerja kraf ni.
Orang kata terapi.
Yelah, dulu dulu kalau terapi stress itu memasak.
Lepas masak, kena makan.
Lepas makan kena gemok.
Jadi fikiran daku beralih ke Felt.
Jatuh cinta lagi... lagi lagi ku jatoh chenta! (sila ikut tune lagu ST 12 tu)
Nama blog kraf pun I FELT IN LUV katanya.......


"Kak.. saya pun pandai buat tau. Guna jari pun boleh..."


"Ai pun redha lah, daripada dok nganyam keputat tepi tangga baik buat felt boleh jual punya!"

"Manyak sinang maaaa.. gua bikin satu kasi sama mama liao"

Nah.
Hobi yang menjana pendapatan.
Pendapatan yang boleh dikorek waktu ko sengkek.
Cemana la biznez ko nak maju Coki?

Aku dak baik daaa...
Aku cilok pun untuk pusingan modal.
Tapi jujur aku katakan, untuk belanja dapur masa Gawai bulan Jun lepas aku guna duit hasil kerja keras felt tau?
BERBALOI KAN?

Terima kasih buat kawan-kawan dan pembeli-pembeli kat luar sana.
Kat ofis lama dan ofis baru pun ada yang order.
Bahut bahut syukriah!

Harap korang tak serik beli dengan aku lagi ye?

Uitss.. dah tengah malam noks.
Tiba-tiba je.... 



Felt macaroons and tah-apa-desserts-tah..
Aku lapar.
DAMN.

[Nota Kaki:  Foto-foto di atas dicilok dari Haji Google.  Sumber cilok terbaek wak!]


  • Share:

You Might Also Like

3 ulasan