I Tried to Deny But I Can't. I Miss You.

By Mizz Coki - November 19, 2011


Adui cuaca panas bebenor kat luar tu.
Rasa layu je badan.
Dah berbotol air aku minum tapi tekak rasa sakit.
Tonsil mai lagila tu.

Rindulah kat cik abang.
Lusa baru dia balik dari Brunei.
Bosan sungguh dia takda.
Makan sorang-sorang pun rasa tak best.

Aku rasa nak keluar lepas ni tapi tak tau nak pergi mana.
McD?
Gilo kang meraung sorang-sorang aku.
Kerja kraf tak siap-siap lagi.
Bila tangan dah pegang jarum mata pulak mengantuk.

Sekarang aku rasa macam nak sakit dah.
Seksa sungguh.
Dah lama tak berjauhan macam ni.
Last sekali kite berenggang lama tahun 2006 dulu.
Seminggu kut.
Tu pun tiap-tiap pagi aku bangun siap nangis.

Sekarang ni habis semua bantal dia aku balun.
Cium cukup cukup amik bau. 
Haha.
Tak giler ke namanya tu.

Roaming problem la ni.
Aritu suruh aktifkan roaming post paid dia.
Tapi dia buat kat hp prepaid dia pulak.
Sudahnya bila kredit habis, maka putus hubungan terus.

OK.
Nak stop sini. 
Kang ada yang muntah hijau kuning.
Orang lain berbulan-bulan dok jauh dari laki tak macam aku.
Itu orang.
Ini aku.
Paham?
Aku ni jenis manja sikit.
Semua depend kat dia.

Dah.
Nak sambung tengok cita klip 3GP tu. 
Baru je habis tengok Al Hijab.
Mekasih YouTube.

  • Share:

You Might Also Like

2 ulasan