Duit Syiling Laki Mak!

By Mizz Coki - November 03, 2011

Ngehehe...

Dah tido?
Aku masih belum ngantuk.
Tertarik hati ni tengok gambar yang aku sendiri amik petang tadi.


Ngehehehe.....
Nampak menggiurkan aje koleksi laki mak ni.
Yang itu baru satu bekas.
Ada satu lagi.
Hasil simpanan premium dua tahun, HAHAHA.

Best kalau nak cilok duit dia ni.
Boleh buat beli jajan Kedai SIHAT besok.
Laki mak dah berdengkur.
Line clear!



Sila jangan berangan.
Duit syiling tu khas untuk akaun dak Gabby.
Mana tau besok-besok dapat masuk universiti kan?
Ada jugak duit muka untuk beli peralatan peribadi.

Saja propa mukadimah dia. 
Aku ngaku aku jahat tapi taklah sampai nak cilok duit anak sendiri.
Sewel apa.

  • Share:

You Might Also Like

2 ulasan