Gabby Enter Frame Lagi....

By Mizz Coki - Oktober 09, 2011

Budak demok ni datang lagi.
Sibuk je nak kacau henpon mama dia.
Hepp.. henpon baru tak boleh kacau.
Kedekut kan mama dia?.  Ahakssss....



OK.  Takleh kaco.
Meh mama amik gambar.
Buat ler aksi mana-mana yang patut.


Aaaahh yang ni OK.
Tapi janji lepas ni pergi mandi.
Lepas mandi, makan malam lepas tu buat latihan Matematik sikit.
2 hari berturut-turut ko ganyang kan laptop so ko kena 'bayar' balik dengan membuat ulangkaji.
Tahun depan ko nak dok UPSR anak oiii.....

OK.  Ulangkaji dah siap.  Semua betul.  
Syabbas betti!
Sekarang pergi bilik baca buku cerita ke, ensiklopedia ke.. sayang beli tapi tak baca.

10 minit kemudian rasa tak sedap hati.
Nak ushar dia kejap nak tengok dia buat apa.
Bila bukak pintu......
Lerrr............ anak mama....... sapa suruh ko pegi amik buku papa tu.....
Ko reti ke tidak mende alah ekonomi ni!!!!



..................
..........
......

biarler... asalkan dia membaca.
Baca buku jugak kan?


  • Share:

You Might Also Like

0 ulasan