Auta Iklan : Kenapa Burger dalam Iklan Nampak Sangat Menggiurkan?

By Mizz Coki - Oktober 29, 2011

Nyehehe!

Jom tengok tayangan khas ni.
Aku dapat dalam FB beberapa hari lepas.
Sumpah!  Memang macam lahanat je iklan burger memanggil-manggil perut nak-nak GCB McD tu.
Boleh gaduh laki bini tau!



Lepas ni baru korang rasa nak koyak-koyak kan poster iklan burger kat luar sana.
Mesti rasa nak terajang TV skrin leper kat rumah.
Nak-nak time bulan puasa derang pergi tayang kan iklan ni.
Aku dah suruh dak Gabby tengok ni biar dia tau iklan ni menipu gah tak sehebat mana.

Gabby, harap-harap lepas ni sila lah pau Papa ye?

  • Share:

You Might Also Like

2 ulasan