Yuna Sudah, Zee Avi Sudah, Budak Najwa Latif Sudah, Ini Kali Saya Tidak Mau Kalah Tapi Sorry Teda Gambar Sebab Saya Belum Mandi, Ha Ha Ha!

By Mizz Coki - September 12, 2011

Pertama tama kan, saya mau sakap yang saya memang tidak pernah nyanyi ini lagu tapi selalu dengar di ofis saya citak rumpak bah.  Download di 4shared apa susah kan? Haha.  


OK ini lagu kan saya suka, tapi saya tidak cantek dan pandai main gitar macam penyanyi dia, Liyana Estrella.  Tidak apa,saya tarik lengan dan rambut hubby saya dan paksa dia main gitar untuk saya.  So kau orang kalau mau muntah, sila muntah dulu aarr... Geli saya dengar saya sendiri nyanyi selalu simpan gambar sama entri saja di blog ini kali saya mau nyanyilahhh hahahaa.. angin kus kus sudah datang ni... OK, sudah ready kah?


Lagu asal :  FOOLISH SENSES (Estrella)

Nahhh, sekarang kau mau ketawa pergi sana! Saya mau mandi dulu, bau kambeng gurun ni.... Bhekkkkk!!


  • Share:

You Might Also Like

4 ulasan