Wah! Cuma 65% Malaysia Saya Rupanya!

By Mizz Coki - September 10, 2011

Celaka punya kuiz.  Bikin hati saya panas saja bah.  Penat-penat jari kontot saya pergi klik klik mouse itu tapi dia cakap saya cuma dengar rumours dari kedai Mamak.  Adakah patut?


Kalau kau orang mau tau berapa Malaysia nya kau orang semua, apa kata kau orang KLIK SINI dan cuba.  Saya bagi amaran, kau jangan pergi campak mouse dekat komputer lepas kau bikin kuiz ini.  Aku tengah marah ni, mau pergi mandi dulu!

Sabar.. daripada marah-marah klik saja promosi hebat ni:

HTC CHA CHA TERBAIK WOO!

Ada lagi ni...
KALAU SAYA ORANG KAYA INI KERETA IDAMAN SAYA WEEEE!

... Ni mesti klik punya..
KALAU KAU FEDAP SAMA BROADBAND KAU JANGAN BIMBANG, GUNA PREPAID INI SAJA KAU SUDAH BOLEH UPDATE FACEBOOK, TWITTER, FOURSQUARE, BLOG DAN TENGOK NOMBOR EKOR!

Dahtatabai!


  • Share:

You Might Also Like

3 ulasan