Shit War! (Perang Najis... hahahah!)

By Mizz Coki - September 07, 2011

Shit War?  Apa itu? = PERANG BERAK laaaa...  :P

Kamu tahu kan kalau kita tengah sedap nak buang air besar suddenly ada orang lari-lari masuk cubicle sebelah dan meletup-letup bunyi beyak dia?

OK.  Ini kisah lucu terjadi minggu lepas.

Pagi itu saya macam biasa dalam bilik Mesyuarat amik minit.  Tiba-tiba perut saya memulas-mulas, kalau saya tidak keluar time itu saya takut nanti saya terberry dalam seluar.  Maka mesyuarat itu saya tinggalkan ah pedulikan kalau saya terlepas sebab mereka tengah merapu berbincang benda yang sama tak habis-habis. 

AMARAN KERAS:  SILA ABAIKAN KALAU KAU TIDAK TAHAN BACA CERITA KOTOR... BUKAN LUCAH PON.

Sedang saya sedap keenakan meneran hasil ternakan lemak saya, tiba-tiba saya dengar ada bunyi kaki berlari-lari emak menuju ke kubikel sebelah.  Confirm sakit perut kata saya dalam hati.  Saya walaubagaimanapun tetap meneran dalam penuh kehormatan tanpa bunyi sampingan.  Orang sebelah saya kan, saya boleh dengar dia buka zip seluar (mungkin misi atau awek Farmasi), dan kemudian saya nyaris ketawa bila dengar bunyi letupan besar dan kecil bersahut-sahutan.  Memang sangat kotor bunyinya tapi bagi dia buat seketika dia berada di awang-awangan, cloud 9 dan 7th Heaven serta McDonald.

Tip Pasti Berjaya dari saya:  

  1. Pastikan flush tidak rosak dan penuh berisi air.
  2. Pastikan ada baldi untuk menakung air dan paip berada dalam keadaan OK.  Kalau tiada sila abaikan.
  3. Ketepan masa adalah penting.  Masa emas kamu hendak keluar sila tarik flush supaya bunyi flush itu dapat mengaburi bunyi emas yang jatuh plup plup ke dalam mangkuk tandas.
  4. Kalau ada baldi buka air supaya bunyi air paip juga dapat membantu menghilangkan sound effect ternakan lemak anda itu.


Selamat berjaya!


  • Share:

You Might Also Like

5 ulasan