Picit Picit Kamera Bila Balik Kerja!

By Mizz Coki - September 11, 2011

Saya kan kalau balik kerja mesti melelehkan air liur dalam kereta.  Kadang-kadang laki saya tegur bah kau tidak malukah orang tengok kau tidor sambil mulut ternganga?  HAHAHA.  Jadi untuk membunuh rasa ngantuk itu sebab mulut sudah tidak lara mau bercakap dan berborak so mesti mau buat benda lain.  Penat tau pot pet pot pet seharian kat ofis.  Ada hp kan? Saya suka ambil gambar curi!!


Mangsa pertama ialah adik comel ini.  Saya mau ketawa ingatkan dia memang takut naik moto ke apa peluk abang dia kuat-kuat.  Bila laki saya potong mereka rupa-rupanya dia TIDUR!  Waaaah, adik memang terer tidur tidak jatuh HAHA.

Lepas tu saya nampak satu kereta lama warna kuning.  Biasa saja kereta itu.  Bukannya Ferrari ka Porsche ka....


Ish ish ish... macam sarat saja kereta ini terus laki saya kejar rapat-rapat.  Sporting juga laki saya ini.


WAAAAAAAHHHH!! SUPER COOL ADA BERPULUH-PULUH ANAK PATUNG DIA LETAK DI BELAKANG KERETA!!  Tidak mengganggu penglihatankah kau bang kalau mau reverse kereta kau?  Inilah kedai anak patung bergerak, rasa mau tahan saja kereta dia tanya berapa dia jual satu anak patung?  Mau beli untuk Gabby bah!  Hahaha.... 

Macam-macam saja....



  • Share:

You Might Also Like

2 ulasan