Mari Kitar Kitar Barang!

By Mizz Coki - September 08, 2011

Nyehehe... Baru saya ingat itu hari saya ada bikin entri pasal keporok Mami (Mamee) kan?  Dalam Mamee itu ada banyak macam permainan dia dan baru-baru ini saya ada kumpul itu Transformers punya apa tah saya tidak tau bah.  Kalau beli Mamee kamu jangan buang dia punya sticker kah apa kah simpan saja mana tau in future kamu boleh bikin kerastangan.

Yang ini bukan sticker tapi saya tidak tau nama dia.  Kamu boleh sambung lipat macam tu terus jadi bebola Transformers tapi wadehek wadefak saya terus gunakan imaginasi dan kreativiti saya ambil stick glue dan TRANSFORM!


Nampak kah tidak?  Ini kotak sebenarnya untuk simpan cenderahati saya beli di Aquaria, KLCC tempoh hari.  Saya tidak buang kotak dia tapi saya convert jadi pen holder.  Sticker lipat-lipat Mamee itu saya kasi lekat dekat badan dia.


Nah, cantik tidak?  Burok-burok pon atas meja saya jugak kan.  Kalau kamu rasa burok boleh campak dalam tong sampah tidak membazir pon.  OK, saya mau sambung buat kerja.  Saya boring sebenarnya jadi saya ajak kau semua ikut boring macam saya.  Dahtatabai.


Autobots.... Transform!
(maksudnya :  HOI!! SIAPKAN KERJA SEKARANG!)




  • Share:

You Might Also Like

2 ulasan