Gadis pengsan setelah rakam gambar sedang mandi dengan tangan ‘lembaga’

By Mizz Coki - Julai 11, 2011

Adoi. Baca tajuk dah seram, kalau kau jadi budak tu cemana?


Nampak tak tangan macam cakar ayam tu? Eeeww!
Menurut sumber, mangsa yang berumur lingkungan belasan tahun dari rumah panjang berdekatan dikatakan merakam gambar sewaktu mandi manda sehingga muncul satu imej yang me-nyerupai tangan satu lembaga seolah-olah hendak mencekik leher mangsa.
“Setelah mengambil gambar, mangsa terus naik ke tebing dan pengsan sehingga menyebabkan rakan-rakannya yang lain terkejut dan cuba membantunya.
Kalau aku dalam situasi budak ni, jangankan pengsan, sebelum pengsan tu dah terkencing dalam seluar!  Nak kata percaya susah jugak sebab benda-benda halus ni memang wujud cuma jangan mintaklah kita terserempak face to face. Sereemmmmm banget.  Teringat satu kes dulu ingat tak budak UiTM ni terakam gambar makhluk berwarna hitam, masa dia ber-camwhoring dalam bilik?  Serius.  Aku seram sejuk tengok foto tu.  Ada lagi.  Lepas tu kat mana pulak aku baca dulu, derang ni amik gambar ruang tamu rumah baru (masa tu perabot belum masuk lagi) sekali kat skrin ada imej berwarna putih berdiri ala-ala model Victoria Secret berposing enteprem!  Haishhh... tak nak!!  Penyibuk je makhluk ni.

Besok-besok, kalo korang tengah camwhoring hati-hati takut terrrrgambar menda yang tak sepatutnya.


OK. Dah.  Aku dah nak tergelak naik seram bila tengok gambar ni.  HAHA!!




Sumber:  Utusan Borneo.

<--- NANG me NANG me, say that you NANG me ♥ ♥

  • Share:

You Might Also Like

1 ulasan