By Mizz Coki - Julai 08, 2011

Bree Boyce.


Ting Tong!  (Mesti Amir FX bukak pintu bila dengar bunyik nie).

Sejak adik aku paste kan link pasal Bree Boyce (BB) kat Facebook, aku terus fanatik BB kaedahnya.  Iyelah, sapa tak ter-inspired bila dengar cerita dia.  Sapa Bree Boyce nie?  

Waaaahh.. terus girang setengah minit bila tengok reply dari BB.  Siapa BB mesti korang nak tau.  OK, Bree Boyce ni berusia 22 tahun dan merupakan Miss South Carolina, Amerika Syarikat.  Ratu Cantik OK?  Kenapa dia pemes?  Jawapan satu:  Sebab dulu dia gemok gems-gems gitu.  Dulu berat dia pernah mencecah 234 lbs (106 kg) dan pada satu hari lutut dia sakit dan dia pergi jumpa doktor.  Doktor bagitau dia yang lutut dia tak mampu menampung berat badan dia.  Atas nasihat doktor juga dia pergi berjumpa dengan pakar pemakanan 
dan mintak nasihat daripada mereka tentang cara pemakanan yang betul.  Dia tak percaya dengan produk-produk kurus yang berlambak di pasaran.  Akhirnya, dia berjaya kurus jugak dan yang paling manis apabila dinobatkan sebagai Ratu South Carolina. Berat dia sekarang ialah 49kg.  Perrggghhhh... tulah berat aku masa mula-mula masuk UiTM dulu.  Berat masa umo 18 tahun OK.  Sekarang, ko darab tiga lah ahahhaahha!!


Masa dia masih gems-gems dulu.


Ce tengok ce tengok jeans dia, gergasi Gorgon yang pakai sekarang, haha!


Hai korang!

Memang salute-lah kat BB jah.  Disiplin dia tinggi.  Aku rasa lah sebab dia mesti nak dapat pakwe tu pasal lah, yelah umo kan 22.  Buat nya macam haku dah dapat takde maknanya nak ramping-ramping.. HOITTT!!!!  Bukak balik buku sejarah, bukak balikkkkkk!!  Masih ingatkah dikau akan zaman kegemilangan kau dulu Mizz Coki??? Tanya Chenal kalau tak caya ahahah!!!  Sesungguhnya dah masuk 3 minggu dah target aku tersasar, semoga aku dapat kembali ke pangkal jalan, ameeennn!  Jangan aku naik 8kg balik SUDEHHH!


*aku tak berdayaaaa...... aku cuma manusia, pompuan lak tu.  9 nafsu 1 akal je taw* Alasan!




 <--- NANG me NANG me, say that you NANG me ♥ ♥

  • Share:

You Might Also Like

2 ulasan