Aku Suka Makan Tau Suan!

By Mizz Coki - Julai 14, 2011


Sumber Foto:  Peng's Kitchen


Tau Suan.  Lek Tau Suan kalau kat Kuching.  Aku suka bebenau makan bubur kacang kuning yang manis ni.  Oh ya, mesti ada lawan dia iaitu You Tiao atau Cakoi.


"Coki, lu pandai makan saja.  Lu bikin sendiri lagi murah.  Jimat petrol, jimat lui $$."  Hai Seetoh! *lambai-lambai manja*.  Lu boleh ajar gua apa macam mau bikin ini Tau Suan? 


"Ngai teeee... ini sinang punya masak pun lu mau tanya ka??. Don't worry.  Lu tengok saja video gua.  Very simple.  Kalau tidak pandai bikin memang lu kuat bodo lah Coki"





"Ha.. apa macam?  Manyak sinang kan?  OK.  Tell u what, this coming weekend lu pigi bikin nanti sudah siap lu jangan makan dulu la bongok.  Lu amik gambar lu taruk dalam ini blog, kasi kawan-kawan leleh ailio. HAHAHAHA!!"


<--- NANG me NANG me, say that you NANG me ♥ ♥

  • Share:

You Might Also Like

3 ulasan