Tompokan Pendapatan Terumpuk dari Nuffnang | Buffered Earning

By Mizz Coki - Jun 05, 2011

Salam 1Malaysia!

Hehe.  Tak pernah nak bagi salam kan? Hahaa.  OK.  Nampak tajuk tak?  Nampak tak??  Dulu saya merajuk. Memang.  Hari ini saya teruja!!  Kenapa???  Hehe.  

Dulu kan, susaaaaaahhh nak dapatkan Buffered Earning.  Sakit otak tau.  Lepas tu saya hilang status Glitterati. Tapi masa saya hilang status Glitty tu saya tiba-tiba dapat Buffered Earning.  Wah?  Tanpa status Glitty pun boleh dapat ke???  OK.  Takpe.  Lepas tu rasa cam bosan sebab takde Glitterati takleh masuk INNIT pulak.  Hmm, bila dah macam tu saya terus buang iklan lain, 3-4 hari kemudian dapat status Glitty balik.

Buffered Earning masih berjalan sampai hari ini.  Pagi ni bangun tidur, terus lari ke bilik air sebab saya lambat bangun!  Pukul 10 pagi OK?  Dah la appointment gegar lemak saya pukul 10 pagi ni. Cepat-cepat saya telefon consultant bagitau transport takde tunggu hubby balik dari pasar. Muakakakak!!  Bohong sunat.  Lepas tu saya amik bathscale terus timbang.  Alamak!!  Statik.  Cemana nak buang berat ni??? OH ya, lupa noks.  Saya belum buang air besar lagi.



......  Panjang pulak cerita saya merapu sangat..................


Sambil menunggu proses pembuangan berlaku saya bukak laptop.  Saya bukak Nuffnang tiba-tiba mata saya ternampak sesuatu.  Wah!  Syukur!  Saya dapat 2nd buffered earning!!  Tak pernah saya dapat dua sekaligus sebab itu saya jakun!!  Selalunya saya dapat satu saja!!!

Terus insaf, ampun Nuffie.  Hamba tak mau derhaka lagi.

Hahahah!!!
Selain dari bakat menulis, korang ada talent lain tak macam berlakon ke, menyanyi ke, menari ke.  OK.  Ini ada offer baik punya.  DJ Aanantha dari THR (Time Highway Radio) nak adakan bengkel sehari.  Bengkel ini akan memberi dan mengajar tips kepada korang yang hendak terlibat dalam industri seni.  Jadi, kalau nak join bengkel ni meh sini saya bagitau tempatnya.  Sila KLIK SINI.  Terima kasih.

  • Share:

You Might Also Like

2 ulasan