Kitar Semula Kain Pelikat Bapak Korang!

By Mizz Coki - Jun 24, 2011

Kain pelikat kalau tak pakai lagi jangan buang.

Boleh buat kain untuk lap lantai ke, alas kaki lepas balik dari bilik air ke....... apa-apa jelah.

Ni contoh terbaik, laki aku punya kerja.  Anak mithali ler katakan, kain pelikat lama bapak dia bagi kat Bim Bim.  Sian Bim Bim sejuk malam-malam bolehlah berkain pelikat sambil minum teh hangat....


Naaaaaaa.... kan??? Alololo sweetnya dia bau masam pun masamlah Bim Bim (amik berkat), janji ko bahagia nak.....Lepas ni jangan geget selipar lagi ye?

HAHAHAHAHA!!!!!


<--- NANG me NANG me, say that you NANG me ♥ ♥

  • Share:

You Might Also Like

2 ulasan