Dewi Perssik, Pelakon dari Seberang Buat Operasi Selaput Dara. Ouch!

By Mizz Coki - Jun 07, 2011

Makkkkk!!!!!!

Wow.  Dia ni suka bikin kecoh la.  Publisiti murahan betul.  Boleh dia bilang lepas buat pembedahan tu nak buat umrah biar tambah suci, auuwwww.  Kalau korang nak tau dia ni dah kahwin cerai 3 kali tau.  Bertuahlah suami keempat dia dapat merampas dara dia.  Haha.  Macam-macam dia ni.

Gambar: Hepp!  Tangan sapa yang mencuit betik ranum tu???? Ranum ker??

Alasan DP melakukan operasi selaput dara, selain karena menginginkannya, ia juga ingin memberi sesuatu yang lebih kepada suaminya kelak. "Meski statusku janda, aku kan masih akan tetap perawan pada saatnya nanti," kata DP.
Mintak-mintak janganlah Ifa Raziah dan Abby Abadi baca entri ni terus pergi buat umrah lepas tu paham-paham ajelah.  Hahahahahahahahaaahaahahhaha.....

Sumber:  SINI

  • Share:

You Might Also Like

1 ulasan