2 Perkara Dalam Dunia Ni Aku Tak Boleh Blah!

By Mizz Coki - Jun 24, 2011

Aku tak kisah kalau kena dok hutan berbulan-bulan tanpa elektrik dan air paip.

Kau ambiklah Blackberry aku yang kamera dia 2 megapixel (hampeh!!) tu aku tak kisah.....  Tak payah tengok movie hujung minggu pun aku tak kisah....

Haku tak kesah takde TV dan komputer untuk menonton Buletin Utama dan tak dapat menonton movie percuma skrin kecik di YouTube....

Ambiklah laptop BenQ putih suci murni aku tu, aku tak kisah.  Dah dok hutan mana der elektrik dan internet hada haku khesahhh?????

Hambik jelah mekap aku yang satu beg tu ada Olay Total Effects dan mekap murahan yang lain ambiklah aku tak kesah.....

Tapi ....

Tolonglah......




Tolong jangan pisahkan aku dengan Kolo Mee, tak kisah yang Melayu ke yang Cina ke.....

NOM NOM NOM!

Dan untuk membunuh masa senggang ittewww... ko supply kanlah daku dengan barangan felt untuk ku jahitkan buat beruk beruk dan boleh lah aku buat tampal cawat Tarzan yang berlobang-lobang tu.


HAI KURA-KURA!  CANTEK TAK DOMPET AWAK?




Naaaaaaahhh... itu saja sekian terima kasut kasih. Bai.

<--- NANG me NANG me, say that you NANG me ♥ ♥

  • Share:

You Might Also Like

1 ulasan