KL

1Malaysia Grand Sale Kembali Lagi, Aarrrrggghh Tidaaaaaaaaaakkkkk!!

By Mizz Coki - Jun 19, 2011

Nafsu perempuan. Kalau tak makan, shopping. Makan shopping makan shopping. Perut kembung poket kempis. Haha.


Nampak tak?? Nampak takkk???

Dah bermula pun 3-4 hari yang lalu dan akan berlangsung selama 2 bulan setengah. Punya lama tu jom kita kempiskan poket sesama, nak???  Haha. Ikat perut dulu ye kawan-kawan rombongan cik Kiah ku.... Hujung Julai nanti kiterang akan pergi KL ramai-ramai.  Tiket beli Nov last yer jah.  Tu pun dapat RM120 sorang.  OK ape.  Kempis perut dulu ye, sebab kat KL kan baaaaaaaaaaanyak makanan nak diexplore sampai kawan aku tanya ko nak shopping ke ko nak makan??? Aku jawab, I go because of 2 Fs.  Fun and Food.  Nah, statement berani terjun hahaha.

Mari kita shopping sakan dapat diskaun lagi so KLIK SINI kalau nak punggah barang naik kontena!  Haha.



<--- NANG me NANG me, say that you NANG me ♥ ♥

  • Share:

You Might Also Like

1 ulasan