Scha Al-Yahya Kenapa Kau Santek Sangat! Like Like Like!!

By Mizz Coki - Mei 30, 2011

Bukak FB. Pergi FB Scha.

Whoaaaaa!  Adoimak flawless gila muka awak Scha... saya memang suka awak.  Tak kisah orang kata apa tapi saya memang suka awak.  Awan Dania tu saya tak pernah miss hehe.  Tapi tolong jangan pilih Benjy sebab dia tak hensem dan mak dia garang, HAHAHAHAHAHAHAWAUUU!!!


Auuuuuwwww.. sho shuweeetttt.. 



Shweet Scha and Liyana Tomel.... 

Eeeiii derang pakai bedak ape ah?  Pakai BB Cream ke??? Macam saya pakai cap ayam berkokok aje tak pun cap ayam berketak.  Haha.  Tapi sumpah, serius cantik gila mekap macam ni rasa macam nak trylah masa Hari Gawai nanti, hehe.

Tapi foto Scha paling cantik saya pernah lihat adalah macam kat bawah:

|
|
|
|
|
|
|
|
|
V





Hahahahahaha... tak boleh blah muka ni.

Anyway, semoga sukses terus dalam industri seni tanah air.  Saya sebagai fan tegar awak akan selalu menyokong awak dari belakang dan depan TV Scha!  Love you!!!



Kalau suka Scha dan saya sila vote!

  • Share:

You Might Also Like

2 ulasan