F.O.M.O - Fear of Missing Out | Ketinggalan? Tak Nak!!!

By Mizz Coki - Mei 26, 2011

F.O.M.O.

Emo? Omo? Elmo? Apetuh? Apakah??

F.O.M.O, dipetik dari bahasa 'Urban' bermaksud: "fear of missing out". The fear that if you miss a party or event you will miss out on something great"

Nih penyakit orang yang taknak ketinggalan serba serbi.  Orang pi party dia mesti dijemput.  Orang nak ada Facebook dia pun nak.  Orang nak kurus dia pun terhegeh-hegeh nak.  Itu saya.  Haha.  Rasa-rasanya korang ada tak penyakit ni?  Mesti ada kankankan??  Ala... jujurlah.  Tak banyak, secoet sekali pun mesti terselit rasa-rasa ni kan.

Ada tak korang rasa macam tingin nak nyanyi-nyanyi macam bebudak Mentor dan AF tapi tak nak la kena glam lite sangat, ada tak??? Pastu dapat hadiah kereta baru dari Perodua lagi.  Saya nak kongsi lah berita baik untuk korang yang berbakat di luar sana.

Sing! Dance! Act! Be creative and do whatever it takes to show us you are Perodua's biggest fan!  All you have to do is to submit a video on Perodua's official FB with the words "Perodua Lagi Best".   Rewards?? We have plenty! Be the lucky ones to walk away with RM10,000 or some yummy iPad 2!!  So are you Perodua's BIGGEST fan? :D  Tell your family and friends today!
OK.  Apa ditunggu lagi?  Korang submit je video ke gambar ke tentang bakat korang.  Rugi kalau tak cuba!!


vote lah I, terima kasih semua!

  • Share:

You Might Also Like

0 ulasan