BN

Helikopter Terhempas Dekat Sibu

By Mizz Coki - April 11, 2011


KUALA LUMPUR – Sebuah helikopter terhempas di sebuah padang dekat Sibu sejurus selepas menurunkan tiga orang pegawai Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin pada kira-kira pukul 2 petang tadi.
Helikopter berkenaan terhempas ketika cuba terbang semula selepas menurunkan penumpang.  Juruterbang helikopter berkenaan dilaporkan cedera.
Sumber:  MyNewsHub[BM]
Hmm..  kalau kiterang Iban panggil ni 'salah burung'.  Haha.  Salah burung ni macam petanda tak elok lah macam tu.  Mungkin kah petanda tak elok untuk BN?  Iyelah hujung minggu ni kan Pilihanraya kat sini.  Mizz Coki tanak banyak cakaplah sebab dengar-dengar sok sek kiri kanan, generasi baru Sarawak sudah pandai berfikir.  Hanya orang tua-tua tok nenek kat kampung kat pedalaman je yang masih mengamalkan 'tradisi' memangkah ... pangkah apa korang taulah.  Justeru itu Mizz Coki menyeru semua belia yang bila umur dah cukup dan layak mengundi, mendaftarlah.  Mengundi untuk masa depan kita.



*** Mizz Coki ***
Pecah kaca atas simen,
Lepas baca harap komen!

  • Share:

You Might Also Like

3 ulasan