Akademi Fantasia 9 : Kenapa Ko Kak Ogy Oii??

By Mizz Coki - April 24, 2011

Komen sangat vokal dan transparent sampai baju pun transparent!


Orang nyanyi bagus, perform bagus dia suruh gugur.  Si Leena meneran tiru suara Ella dia kata bagus.

Nasib baik kanda Norman komen dia takde originality.  Haku pun dengar benda yang sama.  Ciplak Ella.  Komen Hattan aku pun setuju sebab Norman dan Hattan dua dua penyanyi.  Kak Ogy, tak hengat!  Dia sendiri nyanyi pun tak power sangat.  Nak dengar?  




Haku taklah fanatik dengan mana-mana pelajar sebab bagi haku tak kisah sapa juara, yang penting pembawaan selepas habis pengajian di Akademi (diiktiraf ke?? Haha).  Macam kat sekolah jugak.  Tak kisah ko nombor satu ke tercorot ke yang penting macam mana ko hidup kat luar sana bila dah habis sekolah nanti, in future OK?

Oh bila tengok baju kak Ogy yang jarang tu teringat kat belly dancer.  Pinggang ramping, curvy giler kau!  Oooitt!! Sapa nak pinggang ramping (haku punya rampung!)  OK.  Sapa nak pinggang ramping meh ikut Mizz Coki kat SINI!!



p/s:  Aisehmen..gugur ayer mata duyong si Amir.  Sik hal Mirrr... boh congek gilakkk hahhaa..


*** Mizz Coki ***
Pecah kaca atas simen,
Lepas baca harap komen!

  • Share:

You Might Also Like

5 ulasan