Bila Masuk Isnin je Terus Rasa Malas Nak Kerja

By Mizz Coki - Februari 20, 2011

Pernah tak korang bila malam Ahad je mesti melangut depan laptop dan rasa malas nak turun kerja?  I pun sekarang ni tengah dua tiga, dua tiga rasa nak turun. Tapi nanti kalau dok rumah lama lama pun busan jugak.  Hai manusia, tak pernah puas dengan apa yang ada.


Kenalkan Si Belulu.  Ulat bulu warna pink yang dijahit sendiri diperbuat dari kain felt.  Simple je.  Motif jahit si Belulu ni sebab I rasa malas sangat nak kerja pada hari tu.  Jadilah si Belulu, pencil topper paling comel kat ofis. Haha.




*** Mizz Coki ***
Pecah kaca atas simen,
Lepas baca harap komen!

  • Share:

You Might Also Like

4 ulasan