AKHIRNYA....

By Mizz Coki - November 15, 2010


Maxis broadband berjaya merebut hatiku yang penuh kolesterol (ye ke??) ini. Takpe. Takpe. Beli, register pastu boleh terus pakai.

Dulu masa laki ai beli broadband Celcom kena tunggu 24 jam.

Tengok jelah setakat mana kehebatan Maxis broadband ni. So far, so good lah ai dah pakai kat tempat kerja baru.

Bercakap tentang tempat baru, masuk je keje harini terus demam. Tadi termuntah-muntah sebab semput, adoi kesian tong sampah sebab jadi tempat buangan kahak pekat. Yucks. Geli tak? Hehehe... Balik keja terus pegi farmasi tapi tutup, so terpaksalah pegi kedai ubat Cina sebagai jalan alternatif. Beli dua botol teh herba untuk buang panas pastu beli Strepsil. Memang takde selera nak makan harini sebab tekak sakit nak menelan.

..... sakit tak sakit balik keja sebab kelaparan terlampau sempat tarah nasi lemak sebungkus dan roti canai kosong sekeping setengah. Huhu. Selera gajah, sakit-sakit pun jalan gak..Ahaks.

Tunggu Mizz Coki kembali dengan citer office baru OK readers!

Whoaaahh readers weh!

  • Share:

You Might Also Like

2 ulasan